הסעות בכפר סבא

מחפשים הסעות בכפר סבא והסביבה? טסים לחו״ל וצריכים הסעה מכפר סבא לשדה התעופה? או שיש לכם מפעל ואתם צריכים הסעות לעובדים שלכם? iBus זה הפתרון המושלם והחסכוני ביותר עבורכם להסעות מכפר סבא לכל רחבי הארץ. דרך iBus הסעות וטיולים ניתן להזמין מונית גדולה או מיניבוס ואפילו מונית נגישה לכל צורך וכל לקוח.

תוכן עניינים

שירותי הסעה בכפר סבא

שירותי הסעות כפר סבא מתאים לכל סוגי הלקוחות אם מדובר בלקוח פרטי או אפילו לקוח עסקי. אנחנו מסיעים קבוצות לכל רחבי הארץ אם זה למפעלים או לטיולים וגם לאירועים. חלק מהשירותים שלנו: 

  • הסעה לעובדים לכל רחבי הארץ
  • הסעות לשדה התעופה ולנתב״ג 
  • מונית גדולה לקבוצה קטנה למטרת טיול 
  • הזמנת מונית נגישה לבית חולים או לקופת חולים

מיניבוס הסעות

בין שירותי הסעות של iBus זה הזמנת מיניבוס הסעות. אם אתם קבוצה גדולה של 14 או 16 ועד 20 נוסעים ומחפשים מיניבוס הסעות לכל צורך ויעד. פשוט מתקשרים לחברת iBus או שולחים לנו את הפרטים שלכם ואחד מנציגינו ידאג לשלוח לכם מיניבוס הסעות נוח, נקי, ויתאים למספר הנוסעים וגם יתאם עם אחד הנהגים המקצועיים שלנו שיגיע אליכם בזמן ויקח אותכם ליעד שלכם בזמן.

הסעות בכפר סבא

הסעות נכים

אצלנו תוכלו גם למצוא מונית נגישה או מיניבוס נגיש להסעות נכים. אם אתם מחפשים הסעות לנכים? פשוט מתקשרים אלינו ואנחנו נקח אותכם אם זה לבית חולים או לקופת חולים ואפילו לטיול לקבוצה גדולה. אנחנו יש לנו מיניבוסים ומוניות שיכולות להסיע כסא גלגלים אחד ועד 6 כסאות באותה הסעה פלוס מלווים. אנחנו תמיד דואגים לתת ללקוחות שלנו את השירות והמחיר הטוב ביותר.

הסעות כפר סבא​

למה iBus הסעות וטיולים היא הבחירה הנכונה עבורכם?

  • שירות מעל הכל – נותנים לכם פתרון אקסקלוסיבי ואיכותי וגם משתלם עבור כל לקוח וקבוצה. 
  • הסעות קבועות – ניתן להזמין שירותי הסעות קבועות, או למשל עבור חברות הנזקקות לפתרון הסעה עבור העובדים
  • הסעות מזדמנות במחיר מוזל – שירותי הסעה לאירועים וטיולים וגם לחתונות ולכל מטרה 

להזמנות ובירורים לקבלת הצעת מחיר התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בזמן הקרוב.

הסעות לנכים בכפר סבא