הסעות לים המלח

הסעות לים המלח – מתכננים חופשה בים המלח? iBus מציעה לכם הזמנת מיניבוס הסעה לים המלח במחיר מוזל. תזמינו הסעה לים המלח דרכנו. אחד הנציגים שלנו ידאג לשלוח לכם נהג מקצועי ומיניבוס מפואר ונקי במועד הנקבע. iBus תמיד דואגת להפוך את הטיול שלכם ליותר מסקרן ומהנה.

אפשר רק להזמין הסעה פרטית לים המלח
אין לנו הסעות לזוג או בודדים

ניתן רק להזמין מונית גדולה או מיניבוס פרטי

תוכן עניינים

הסעה לים המלח

חברת iBus מציעה סוגים שונים של הסעות לים המלח.

  • קבוצה גדולה – אם אתם קבוצה גדולה שמורכבת מלפחות מ 11 נוסעים. אז אתם צריכים להזמין דרכנו מיניבוס הסעה לים המלח. בגלל שים המלח אתר מאוד פופולארי בארץ אז גייסנו מלא מיניבוסים גדולים למטרה זו שמתאימות לקבוצות גדולות החל מ 10 נוסעים ועד 20 נוסעים
  • קבוצה קטנה – אם אתם קבוצה קטנה שמורכבת מ 6 ועד 10 נוסעים. אנחנו מציעים לכם מיניבוס קטן או מונית גדולה למטרת הסעות לים המלח לקבוצות קטנות.
  • אוטובוס לים המלח – מתאים לקבוצות גדולות מעל 20 נוסעים. יש שני סוגים של אוטובוסים: אוטובוס עד 30 נוסעים או עד 50 נוסעים. מזמינים לפי גודל הקבוצה. 

הסעות במחיר הוגן​

נסיעות לים המלח תמיד הפחידה אנשים מבחינת המחיר שישלמו על ההסעה בגלל גודל המרחק ואורך הנסיעה. אבל עם iBus המרחק ואורך הנסיעה לא צריכים להדאיג אותכם, לא חשוב איפה אתם נמצאים אם זה בתל אביב או בפתח תקווה או אפילו בנהריה כל מה שעליכם לעשות זה להרים את הטלפון ולהתקשר אלינו והנציגים שלנו ידאגו לכם שתקבלו את המחיר הטוב ביותר. אנחנו תמיד דאגנו שהלקוחות שלנו יקבלו את המחיר הזול ביותר. 

הזמנת הסעות לים המלח
הזמנת הסעות לים המלח

שירותי נסיעות לים המלח

איך מזמינים הסעה לים המלח? הזמנת הסעה לים המלח זה מאוד קל במיוחד איתנו. מתקשרים למספר שמופיע באתר שלנו או ממלאים את הטופס שנמצא בכל דף באתר מומלץ שתעשו את זה שבוע לפני תחילת הטיול. אחרי שממלאים את הטופס נציג שלנו יוצר איתכם קשר ולוקח ממכם את כל הפרטים החשובים וקובע איתכם שעת איסוף שבה הנהג שלנו יגיע לאסוף אותכם. איך משלמים? ניתן לשלם במזומן או בהעברה בנקאית ואפילו גם בכרטיס אשראי.