הסעות בפתח תקווה

הזמינו עכשיו הסעות מפתח תקווה לכל חלקי הארץ במחיר מוזל לכל מטרה: הסעות לאירועים וחתונות, הסעות עובדים ותלמידים. מיניבוס הסעות לנתב״ג או מונית גדולה בפתח תקווה לשדה התעופה.

תוכן עניינים

היתרונות של הסעות פתח תקווה דרך iBus

אנו בiBus רואים בבטיחות מושג  מאוד רלוונטי שחובה להקפיד עליו. בטיחות עבורנו נובע בתקינות טכנית של הרכב וגם במקצועיות הנהג ויכולתו לביצוע נסיעה. שירות ההסעה שלנו מבטיח לכם נסיעה בטוחה והגעה בשלום אל היעד. iBus הסעות וטיולים מעניקה לכם הרבה יותר מפתרון תחבורתי. אנחנו מעניקים לכם חוויית משתמש נוחה ואקסקלוסיבי. המושבים של כל המיניבוסים שלנו נוחים, הרכבים ממוזגים ונקיים ופשוט נעים להיות בהם. אתם יכולים להתרווח בכיסא ולהרגיש כמו בבית בזמן שאנו לוקחים אתכם בבטחה אל היעד המבוקש. שירותי ההסעות שלנו מעניקה לכם שירות אמין ואיכותי במיוחד עם דיוק ועמידה בזמנים. אנחנו תמיד מקפידים על דיוק ההגעה למקום הנקבע עם הלקוח ומבטיחים לכם שתגיעו ליעדכם בזמן וללא איחורים. הסעות מפ״ת חוסכות לכם בזמן. אנו אוספים ומביאים אותכם לנקודת היעד. ובכך פוטרים אותכם מלהיות טרודים בחיפושי חנייה ועמידה מיותרת בפקקים. לא משנה באיזו שעה אתם זקוקים לשירותי הסעות לפ״ת, תמיד תוכלו להזמין הסעה, אנחנו זמינים לשירותכם 24/7.

הסעות בפ״ת בהתאמה אישית

ניתן להזמין שירות הסעות בהתאמה אישית לכל הצרכים. בהתאם לצורך, אלו הן יכולות להיות מונית אישית ליחיד, מונית גדולה לקבוצה קטנה ואף מיניבוס לקבוצה יותר גדולה  או הזמנת מונית נגישה עם מעלון להסעת נכים עם כסא גלגלים. הרכבים שלנו כמו גם הצוות תמיד מוכנים לתת שירות אישי לכל לקוח ולקהלים שונים. לנו יש רכבים חדשים גדולים וקטנים שיתאימו לכל ביקוש אם זה בשביל להסיע קבוצות של תלמידים, עובדים או תיירים. כמו כן יש לנו רכבים הערוכים להסעות נכים לכסא גלגלים אחד או יותר.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר

    מיניבוס בפתח תקווה